Retourneren
Het kan altijd een keer voorkomen, dat een bestelling niet aan je verwachting voldoet. In voorkomend geval heb je het recht om deze, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen retour te melden. Deze aanmeldtijd gaat in op de dag dat de bestelling bij je is geleverd. Na de melding heb je nog 14 dagen tijd om het artikel retour te zenden.
Wanneer wij je retourzending in goede staat hebben ontvangen, wordt het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten, maar exclusief de verzendkosten van retourzending (€ 6,95), binnen 14 dagen op je bankrekening overgemaakt. Wanneer je een deel van je bestelling retour stuurt of wanneer je bestelling gratis verzonden was, dan vergoeden wij het volledige aankoopbedrag van de teruggestuurde artikelen maar niet de verzendkosten.
Hoe werkt het retourneren?
Wanneer je een artikel wilt retourneren, laat ons dan even weten via een mailtje naar info@llooksliving.nl om door te geven dat je (een deel van) de zending wilt retourneren. Wij sturen je per mail een retourlabel van PostNL (alleen voor zendingen binnen Nederland). De kosten van de retourzending wordt in mindering gebracht op je creditfactuur. Dit verzendlabel kun je uitprinten en op je pakket plakken. Vervolgens kun je het pakket inleveren bij een PostNL punt. Bewaar het verzendbewijs goed, want dit is het bewijs dat je het pakket hebt teruggestuurd en hiermee kunnen wij je pakket altijd traceren.
Het artikel dient binnen 14 dagen in de originele staat en verpakking te worden geretourneerd. Het artikel moet vanzelfsprekend onbeschadigd zijn en netjes ingepakt retour worden gezonden. Wij accepteren enkel geretourneerde artikelen wanneer deze onbeschadigd en in de originele verpakking zijn ontvangen. Beschadigde, bevuilde, of artikelen met sporen van gebruik worden niet geaccepteerd en kunnen wij niet behandeling nemen.