Gemakkelijk en veilig bestellen bij LLooks Living. Persoonlijke service en bezorging.

Garantie

LLooks Living is altijd heel zorgvuldig met het verpakken en verzenden van de bestelde artikelen. Mocht iets beschadigd bij je aankomen, stuur ons dan een mailtje via info@llooksliving.nl (liefst met foto) dan vervangen wij het artikel.

Klachten & oplossingen

Heb je een klacht over een product of over iets anders? Heel vervelend natuurlijk en wij staan klaar voor je om samen tot een oplossing te komen. Neem contact met ons op via info@llooksliving.nl. We denken graag met je mee en streven ernaar om altijd samen te zoeken naar een nette oplossing. Wij gaan voor 100% tevreden klanten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.